Hidden Object Games
Best and full free hidden object games. En iyi ve kaliteli bedava hidden object oyunları.

Mystery Case Files: Return to Ravenhearst


Emma'nın ruhu artık özgür. Fakat hayaleti korkunç bir uyarı alır: Ravenhearst Malikanesinde lanet hala pusuda beklemektedir. "Mystery Case Files: Return to Ravenhearst" oyunu sizi lanetli köşkün derinliklerine götürecek. Ravenhearst'in hayali koridorlarında daha önce hiç tatmadığınız çekici macera tarzı oyunun ve destansı müziğin keyfine varın. 150den fazla detaylandırılmış sahnede bulmacaları çözmek ve gizli nesneleri aramak için odadan odaya geçerken yer döşemesindeki parkelerin gıcırtılarını hissedin. İyi eğlenceler... Tam sürüm için 2 part indirmek gerekli. toplam 284mb

Full - Süresiz download part1

Full - Süresiz download part2
25 yorum:

şimdi de bu oyuna başlayalım bakalım.yüklüyorum:)))


oyunu yükledim ama açılmadı.diski takın diyor:(((
mecburen geri sildim:(((


oyunun linklerini kontrol edicem ama indiremedim şuan. bakıp bilgi vericem tekrar...


linklerde bi sorun yok babaanne. iki partıda indirip tek bi klasöre alın ve zipten ilk partı çıkartın diğerini otomatik olarak çıkartıyor zaten. eğer yerini belirlemenizi isterse yeri seçin (gözat şeklinde çıkar). önemli olan ikisininde aynı klasörde olması iyi eğlenceler...


teşekkürler açıklaman için esrasel:)tekrar yükleyeyim o zaman:)))


indirdim. Harika bi oyun!!! Herkese tavsiye ederim.. Sürükleyici ve eğlenceli bir oyun. Ben çok beğendim sizlerinde beğeneceğini umuyorum.


oyun şahane ama ben şömünenin üstündeki güneşle ayın olduğu bölümü geçemiyorum deliricem.geçen varsa lütfen bana açıklaya bilirmi.


splendid angel( süper anneanneyim)

beni duyan varmı.oyunu açıklayan progamın linki bilen varsa yayınlasın lütfen.:((


splendid angel (süper anneanne)

slm hala bir cevap alamadım bu yazılanlara verilen cevaplar yalanmı cevep vermezler demişlerdi bende inanmamıştım herhalde doğru


oyunla ilgili tam çözüme linkten ulaşabilirsiniz. takıldığınız yerlerde yardımcı olur....
http://www.gamezebo.com/games/mystery-case-files-return-ravenhearst/tips-tricks/mystery-case-files-return-ravenhearst-tips


çok teşekürler ESRASEL sayende oyunu bitirdim.


takılan varsa sorsun ... uzman oldum oyunda:D


ben daha ilk başındayım anahtar kedinin ayağının altında ve alamıyorum deliricemmmm!


Sabunla camı kırıp içeri gir mutfaga gidip dolaptan peyniri al sonra dısarı cıkıp fareye ver fare dısarı cıkınca yakala onuda kediye ver ve anahtarı alırsın


gerçekten inanılmaz sürükleyici ve etkileyici bir oyun.sanki gerçekten o korkunç köşkün içinde gibi oluyorsun.


harika bir oyun


merhaba arkadaşlar.lütfen biri bana yardımcıncı olsun delireceğim.oyunun sonlarına yaklaştım ama kuyu bölümünde kibriti bulamıyorum.yardımcı linkte ingilizce tam açık değil kaldım yaa.


çok güzel bir oyun .harikaydı sürükleyici.arkadaşlar genelde zor yerleri söyleyim.kedinin altındaki anahtarı alabilmek için,sabunla camı kır mutfaktan peyniri al dışarıdaki delikte fareye ver.sonra ilerde bir kibrit bölümü var bıcağı bileyecesin sonra kibrit mahsendeki ayıcığın içinde..kolay gelsin.


indirdim ama kuramıyorum exe tıklayınca waiting diyor uzunca süre sonra extarcta basınca error veriyor bu sizden indirdiğim kaçıncı oyun sorun bende mi lütfen yardımcı olun


oldukça zorlayıcı ve harika bir oyun herkese tavsiye ediyorum


süper bi oyun sonunda evi yaktım, şeytanı yok ettim, ruhları özgür bıraktım, victoru zamanına gönderdim, oyunu bitirdim ve çok büyük zevk aldım herkese tavsiye ederim ...


arkadaşlar merhaba ben oyuncakayı bölümünde takıldım bıçakla kesiyorum fakat önce bıçağı bilemem lazım sanırım onu nasıl yapıcam lütfen yardım edermisiniz


güzel oyun paylaşım için sagolun; sürükleyici ve bi okadar da heyecanlı.


crc hatası var diyo ne yaptıysam düzeltemedim yardımcı olurmusunuz


artık paralı bu oyun sanırım birtürlü indiremedim :(


Yorum Gönder

Kimler Takip Ediyor


Son Eklenen Oyunlar

Powered by Blogger Widgets

Son Yorumlar