Hidden Object Games
Best and full free hidden object games. En iyi ve kaliteli bedava hidden object oyunları.

4 Elements


Yüzyıllar boyunca kötü güçlerin ortaya çıkmasını engelleyen dört elementin büyüsü yozlaştırıldı. 4 antik büyü kitabını çöz ve krallığı yenilememize yardım edecek 16 gizemli kartı toplamamız gerekiyor. Bu riskli gezinin içinde ejderhalar, elementler, şövalyeler ve büyülü yaratıklar ile karşılaşırken tehlikeli seyahatta küçük muhteşem bir peri senin yardımcın olacak. Klasik bağımlılık yapıcı oyundaki harikulade görsel efektler ve yenilikçi oyun düzeni ile gerçekten kaçırılmaması gereken bir oyun. İyi eğlenceler...

Oynamak için tıklayınız

Full - Süresiz download 51mb
2 yorum:

başladım bakalım oyuna ama henüz sarmadı beni:(((


1.bölümü bitirdim tam 2.bölüme geçicem pc dondu.açamadım bir daha oyunu.sildim bende:(((
16 levelde kristallerle uğraşmıştım boşa gitti:(((


Yorum Gönder

Kimler Takip Ediyor


Son Eklenen Oyunlar

Powered by Blogger Widgets

Son Yorumlar